Pozycjonowanie stron internetowych – SEO
Pozycjonowanie stron internetowych ma na celu podniesienie pozycji strony internetowej na liście wyników wyszukiwarki internetowej Google. Organiczne pozycjonowanie stron to jedna z najskuteczniejszych metod reklamy w Internecie. Firmy, usługi lub produkty, które można znaleźć na pierwszej stronie (Top 10) po wpisaniu danej frazy w wyszukiwarce Google, są postrzegane jako bardziej atrakcyjne i godne zaufania oraz są najczęściej odwiedzane przez potencjalnych klientów.
Profesjonalne pozycjonowanie stron zwiększa oglądalność strony internetowej od kilku do nawet kilkudziesięciu razy i jest standardem wśród firm i marek, które chcą wzmocnić swoją pozycję na rynku. Wzrost liczby odwiedzin przekłada się na wzrost liczby klientów czyli sprzedanych produktów i usług.
Dodatkową, niezaprzeczalną korzyścią z pozycjonowania strony jest budowa świadomości marki w Internecie. W tej kategorii należy jednak zadbać jeszcze o profesjonalny content marketing i SEO copywriting.
Interesuje Cię pozycjonowanie strony internetowej? Zapytaj o wycenę
Oferujemy następujące usługi w ramach pozycjonowania stron internetowych
Analiza i strategia pozycjonowania
- Przygotowanie strategii działań pozycjonowania strony internetowej.
- Przeprowadzenie audytu strony oraz jej optymalizacji.
- Dokonanie analizy i doboru fraz kluczowych do pozycjonowania.
- Analiza działań firm konkurencyjnych.
Działania onsite i offsite
- Zarządzanie frazami kluczowymi i ich monitoring.
- Opracowywanie tematów treści do publikacji na stronie.
- Tworzenie (pisanie, optymalizacja SEO) nowych treści – opisy usług i produktów, treści dot. ogólnej działalności firmy, dedykowane artykuły eksperckie
- Publikacja nowych treści na stronie internetowej.
- Publikacja artykułów sponsorowanych w specjalnie dobranych serwisach zewnętrznych.
- Monitoring kondycji SEO strony i definiowanie rekomendacji technicznych oraz rekomendacji dotyczących optymalizacji treści.
- Modernizacja strony – wdrażanie do strony ww. rekomendacji.
- Link building:
- przegląd linków prowadzących do strony,
- pozyskiwanie wartościowych linków.
- Optymalizacja profilu firmy w serwisie Google Moja Firma.
- Konfiguracja i utrzymanie Google Analytics i Google Search Console.
- Uważne monitorowanie algorytmu Google i reagowanie na wszystkie jego zmiany.
Weryfikacja i raportowanie
- Analiza statystyk ruchu na stronie oraz konwersji.
- Weryfikacja prowadzonych działań i dobranych metod.
- Konsultacje i doradztwo, rekomendowanie odpowiedniego kierunku rozwoju biznesu on-line.
- Comiesięczne raporty z przeprowadzonych działań zawierające m.in.:
- zmiany w pozycjach strony na frazy kluczowe,
- analiza pozyskiwanego ruchu i wygenerowanych konwersji,
- propozycja działań na kolejne miesiące.
Zarządzanie procesem pozycjonowania stron WWW
- Dedykowany opiekun – opieka kierownika projektu na każdym etapie realizacji prac.
- Doradztwo i konsultacje – odpowiadamy na pytania, podajemy przykłady, opisujemy szczegółowo działające w nich mechanizmy. Wskazujemy dobre praktyki, warte rozpatrzenia przy realizowaniu działań marketingu internetowego.
- Przejrzystość działań – prowadzenie projektu z zastosowaniem profesjonalnego oprogramowania do zarządzania dostępnego do wglądu dla Klienta na każdym etapie projektu.
- Sprawna współpraca zdalna – możliwość swobodnego i wygodnego, zdalnego śledzenia, testowania i zatwierdzania wykonanych prac oraz zgłaszania uwag/poprawek/zmian.
Zespół projektowy, czyli kto odpowiada za pozycjonowanie stron internetowych
W realizację procesu pozycjonowania stron zaangażowane są osoby o różnych specjalnościach i mające wiedzę z różnorodnych dziedzin. Pozycjonowanie stron internetowych jest realizowane przez zespół składający się z:
- kierownika projektu,
- specjalisty(ów) ds. SEO,
- copywritera(ów),
- web developera(ów),
- content developera(ów).