Pozycjonowanie stron internetowych – profesjonalne SEO dla strony www
Pozycjonowanie stron internetowych to proces polegający na optymalizacji strony WWW w celu poprawy jej widoczności i rankingu na stronach wyników wyszukiwania (SERP) dla określonych słów kluczowych a szczególnie dla strategicznych fraz wytypowanych dla danego projektu.
- Celem pozycjonowania stron internetowych (SEO) jest zwiększenie liczby odwiedzin z organicznych wyników wyszukiwania Google i innych wyszukiwarek. Osiągamy ten cel poprzez poprawę widoczności strony na istotne słowa kluczowe, czyli takie, które potencjalni użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę, szukając informacji, produktów lub usług.
- Dzięki odpowiednim działaniom SEO strona staje się łatwiejsza do znalezienia bo pojawia się wyżej w wynikach wyszukiwania w wyniku czego zdobywa więcej odwiedzających. To z kolei prowadzi do większej liczby zapytań ofertowych, sprzedaży lub innych pożądanych działań użytkowników na stronie.
- Proces pozycjonowania strony WWW ma charakter ciągły, trwa od kilku do kilkunastu miesięcy (lub często jest utrzymywany latami). Działania SEO są wielowymiarowe i obejmują m.in. analizę konkurencji i otoczenia, strategię i optymalizację treści, optymalizację technicznych wew. części strony, budowanie profilu backlinków oraz dbałość o dobrą jakość i użyteczność witryny (tzw. SXO czyli SEO + UX)), tak aby spełniała wymagania zarówno użytkowników (klientów), jak i algorytmów wyszukiwarek.
Interesuje Cię pozycjonowanie strony internetowej (SEO)? Zapytaj o wycenę
Profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych
Profesjonalne SEO to nie tylko technika – to strategia wygrywania z konkurencją w Twojej branży.
Profesjonalne pozycjonowanie stron to wg naszego know-how nie tylko optymalizacja pod algorytmy Google czy innych wyszukiwarek – to przede wszystkim strategiczna walka z otoczeniem konkurencyjnym. Wyszukiwarka to swoiste pole bitwy, gdzie liczy się nie tylko techniczna zgodność z wytycznymi Google, ale także umiejętność przeskoczenia konkurencyjnych stron w wynikach wyszukiwania.

Nasze podejście do SEO opiera się na dogłębnej analizie rynku i rywali (szczególnie tych dobrze wypozycjonowanych) – sprawdzamy, jakie strony zajmują kluczowe pozycje, badamy jakie stosują strategie i opracowujemy plan działania aby wytypowanych konkurentów dogonić, następnie wyprzedzić a docelowo utrzymywać wyższe pozycje.
Dzięki naszemu profesjonalnemu SEO nie tylko poprawisz swoją widoczność w Google, ale przede wszystkim zdobędziesz przewagę nad konkurencją, co przełoży się na większą liczbę klientów i lepsze wyniki biznesowe.
Efekty profesjonalnego pozycjonowania stron
Profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych (profesjonalne SEO) zwiększa oglądalność strony internetowej od kilku do nawet kilkudziesięciu razy i jest standardem wśród firm i marek, które są świadome znaczenia wzmacniania swojej pozycji na rynku poprzez wyprzedzanie konkurencji. Wzrost liczby fraz w TOP3 i TOP 10 powoduje więcej odwiedzin strony, co przekłada się na wzrost liczby klientów (czyli zwiększenie sprzedaży produktów i usług lub zwielokrotnienie innych interakcji oraz transakcji).
Przykłady pozycjonowanych stron firmowych, sklepów i portali
IntegraKom (integrakom.pl)
- Branża: Profesjonalny sprzęt IT dla firm
- Frazy TOP3: 94
- Frazy TOP10: 297
Sanprobi (sanprobi.pl)
- Branża: Producent suplementów diety
- Frazy TOP3: 140
- Frazy TOP10: 297
Zdrowe Dziecko (zdrowedziecko.com)
- Branża: Portal parentingowy, zdrowotny, informacyjny
- Frazy TOP3: 249
- Frazy TOP10: 1186
- Frazy TOP50: 11679
7 Miodowych Kontynentów (7mk.pl)
- Branża: Sklep z miodami i produktami pszczelimi
- Frazy TOP3: 397
- Frazy TOP10: 909
SAWO Recykling (saworecykling.pl)
- Branża: Recykling i gospodarka odpadami
- Frazy TOP3: 45
- Frazy TOP10: 146
ARMA (arma24.pl)
- Branża: Producent profili aluminiowych i konstrukcji
- Frazy TOP3: 13
- Frazy TOP10: 41
Pozycjonowanie stron WWW
Organiczne pozycjonowanie stron WWW to jedna z najskuteczniejszych metod reklamy w Internecie ponieważ firmy, usługi lub produkty, które można znaleźć na pierwszej stronie wyników wyszukiwania (TOP 10) po wpisaniu danej frazy w wyszukiwarce Google, są postrzegane jako bardziej atrakcyjne i godne zaufania w wyniku czego są po prostu najczęściej klikane i odwiedzane przez użytkowników.
Dodatkową, niezaprzeczalną korzyścią z pozycjonowania strony internetowej (tak aby kluczowe frazy znajdowały się na pozycjach TOP1, TOP 3 ale też TOP10) jest budowa świadomości marki w Internecie. W tej kategorii należy jednak zadbać jeszcze o profesjonalny content plan i SEO copywriting w czym również pomagamy!

Pozycjonowanie stron internetowych dzielimy na 4 etapy
- Optymalizacja on-page – optymalizacja różnych elementów strony internetowej, takich jak tagi tytułów stron, meta opisy stron, nagłówki H1-H6, strukturę treść, obrazy, zdjęcia i grafiki, adresy URL, kod html oraz inne elementy, w celu poprawy ich trafności i autorytetu dla określonych słów kluczowych.
- Optymalizacja off-page – polega na pozyskiwaniu wysokiej jakości linków zwrotnych (backlinki) do strony internetowej z innych autorytatywnych witryn internetowych, co jest niezbędne aby poprawić rankingi pozycjonowanej strony w wyszukiwarkach.
- Optymalizacja techniczna – zapewnienie, że pozycjonowana strona internetowa ma odpowiednią strukturę i kod, aby ułatwić wyszukiwarkom przeszukiwanie i indeksowanie jej treści.
- Optymalizacja treści (SEO copywriting) – tworzenie wysokiej jakości, angażujących i trafnych treści, które są zoptymalizowane pod kątem określonych słów kluczowych i mogą przyciągać organiczny ruch z wyszukiwarek.
Pozycjonowanie strony WWW – proces
Analiza i strategia pozycjonowania strony
- Przygotowanie strategii działań pozycjonowania strony internetowej.
- Przeprowadzenie audytu strony oraz jej optymalizacji.
- Dokonanie analizy i doboru fraz kluczowych do pozycjonowania.
- Analiza działań firm konkurencyjnych.
Działania on-page i off-page
- Zarządzanie frazami kluczowymi i ich monitoring.
- Opracowywanie tematów treści do publikacji na stronie (content plan).
- Tworzenie (pisanie, optymalizacja SEO) nowych treści (SEO copywriting) – opisy usług i produktów, treści dot. ogólnej działalności firmy, dedykowane artykuły eksperckie
- Publikacja nowych treści na stronie internetowej.
- Publikacja artykułów sponsorowanych w specjalnie dobranych serwisach zewnętrznych.
- Monitoring kondycji SEO strony i definiowanie rekomendacji technicznych oraz rekomendacji dotyczących optymalizacji treści.
- Modernizacja strony – wdrażanie do strony ww. rekomendacji.
- Link building:
- przegląd linków prowadzących do strony,
- pozyskiwanie wartościowych linków.
- Optymalizacja profilu firmy w serwisie Google Moja Firma.
- Konfiguracja i utrzymanie Google Analytics i Google Search Console.
- Uważne monitorowanie algorytmu Google i reagowanie na wszystkie jego zmiany.
Weryfikacja i raportowanie działań SEO
- Analiza statystyk ruchu na stronie oraz konwersji.
- Weryfikacja prowadzonych działań i dobranych metod.
- Konsultacje i doradztwo, rekomendowanie odpowiedniego kierunku rozwoju biznesu on-line.
- Comiesięczne raporty z przeprowadzonych działań zawierające m.in.:
- zmiany w pozycjach strony na frazy kluczowe,
- analiza pozyskiwanego ruchu i wygenerowanych konwersji,
- propozycja działań na kolejne miesiące.
Zarządzanie procesem pozycjonowania stron
- Dedykowany opiekun SEO – opieka kierownika projektu na każdym etapie realizacji prac.
- Doradztwo i konsultacje SEO – odpowiadamy na pytania, podajemy przykłady, opisujemy szczegółowo działające w nich mechanizmy. Wskazujemy dobre praktyki, warte rozpatrzenia przy realizowaniu działań marketingu internetowego.
- Przejrzystość działań – prowadzenie projektu z zastosowaniem profesjonalnego oprogramowania do zarządzania dostępnego dla Klienta 24/7 na każdym etapie projektu.
- Sprawna współpraca zdalna – możliwość w pełni swobodnego i wygodnego, zdalnego śledzenia, testowania i zatwierdzania wykonanych prac oraz zgłaszania uwag, poprawek, zmian lub nowych zadań.
Zespół projektowy, czyli kto odpowiada za pozycjonowanie stron internetowych
W realizację procesu pozycjonowania stron zaangażowane są osoby o różnych specjalnościach i mające wiedzę z różnorodnych dziedzin. Pozycjonowanie stron internetowych jest realizowane przez zespół składający się z:
- kierownika projektu,
- specjalisty(ów) ds. SEO,
- copywritera(ów),
- web developera(ów),
- content developera(ów).