Aktualizacja stron, prowadzenie strony internetowej

Pozycjonowanie stron internetowych – SEO strony www

Pozycjonowanie stron to proces optymalizacji strony internetowej w celu poprawy jej widoczności i rankingu na stronach wyników wyszukiwania (SERP) dla określonych słów kluczowych i fraz. Celem pozycjonowania stron jest zwiększenie ruchu organicznego na stronie internetowej poprzez uczynienie jej bardziej widoczną dla użytkowników wyszukiwarek.

Pozycjonowanie stron dzielimy na 4 etapy

  1. Optymalizacja On-page – optymalizacja różnych elementów strony internetowej, takich jak tagi tytułu, metaopisy, nagłówki H1-H6, treść, obrazy i adresy URL, w celu poprawy ich trafności i autorytetu dla określonych słów kluczowych.
  2. Optymalizacja Off-page – polega na pozyskiwaniu wysokiej jakości linków zwrotnych (backlinki) do strony internetowej z innych autorytatywnych witryn internetowych, co jest niezbędne aby poprawić rankingi pozycjonowanej strony w wyszukiwarkach.
  3. Optymalizacja techniczna – zapewnienie, że pozycjonowana strona internetowa ma odpowiednią strukturę i kod, aby ułatwić wyszukiwarkom przeszukiwanie i indeksowanie jej treści.
  4. Optymalizacja treści (SEO copywriting) – tworzenie wysokiej jakości, angażujących i trafnych treści, które są zoptymalizowane pod kątem określonych słów kluczowych i mogą przyciągać organiczny ruch z wyszukiwarek.

Interesuje Cię pozycjonowanie strony internetowej (SEO)? Zapytaj o wycenę


Pozycjonowanie stron WWW

Organiczne pozycjonowanie stron WWW to jedna z najskuteczniejszych metod reklamy w Internecie ponieważ firmy, usługi lub produkty, które można znaleźć na pierwszej stronie wyników wyszukiwania (TOP 10) po wpisaniu danej frazy w wyszukiwarce Google, są postrzegane jako bardziej atrakcyjne i godne zaufania w wyniku czego są po prostu najczęściej klikane i odwiedzane przez użytkowników.

Pozycjonowanie stron internetowych - SEO strony WWW
Wynik wyszukiwania dla frazy „pyłek pszczeli” – pozycja TOP 1 dla strony 7mk.pl

Dodatkową, niezaprzeczalną korzyścią z pozycjonowania strony internetowej (tak aby kluczowe frazy znajdowały się na pozycjach TOP1, TOP 3 ale też TOP10) jest budowa świadomości marki w Internecie. W tej kategorii należy jednak zadbać jeszcze o profesjonalny content planSEO copywriting w czym również pomagamy!

Profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych

Profesjonalne pozycjonowanie stron (SEO) zwiększa oglądalność strony internetowej od kilku do nawet kilkudziesięciu razy i jest standardem wśród firm i marek, które chcą wzmocnić swoją pozycję na rynku poprzez wyprzedzenie konkurencji. Wzrost liczby odwiedzin strony przekłada się na wzrost liczby klientów (czyli zwiększenie sprzedaży produktów i usług lub zwielokrotnienie innych interakcji oraz transakcji).

Analiza i strategia pozycjonowania

  • Przygotowanie strategii działań pozycjonowania strony internetowej.
  • Przeprowadzenie audytu strony oraz jej optymalizacji.
  • Dokonanie analizy i doboru fraz kluczowych do pozycjonowania.
  • Analiza działań firm konkurencyjnych. 

Działania On-page i Off-page

  • Zarządzanie frazami kluczowymi i ich monitoring.
  • Opracowywanie tematów treści do publikacji na stronie (content plan). 
  • Tworzenie (pisanie, optymalizacja SEO) nowych treści (SEO copywriting) – opisy usług i produktów, treści dot. ogólnej działalności firmy, dedykowane artykuły eksperckie
  • Publikacja nowych treści na stronie internetowej.
  • Publikacja artykułów sponsorowanych w specjalnie dobranych serwisach zewnętrznych.
  • Monitoring kondycji SEO strony i definiowanie rekomendacji technicznych oraz rekomendacji dotyczących optymalizacji treści.
  • Modernizacja strony – wdrażanie do strony ww. rekomendacji. 
  • Link building:
    • przegląd linków prowadzących do strony,
    • pozyskiwanie wartościowych linków.
  • Optymalizacja profilu firmy w serwisie Google Moja Firma.
  • Konfiguracja i utrzymanie Google Analytics i Google Search Console.
  • Uważne monitorowanie algorytmu Google i reagowanie na wszystkie jego zmiany.

Weryfikacja i raportowanie

  • Analiza statystyk ruchu na stronie oraz konwersji.
  • Weryfikacja prowadzonych działań i dobranych metod.
  • Konsultacje i doradztwo, rekomendowanie odpowiedniego kierunku rozwoju biznesu on-line.
  • Comiesięczne raporty z przeprowadzonych działań zawierające m.in.:
    • zmiany w pozycjach strony na frazy kluczowe,
    • analiza pozyskiwanego ruchu i wygenerowanych konwersji,
    • propozycja działań na kolejne miesiące.

Zarządzanie procesem pozycjonowania stron WWW

  • Dedykowany opiekun – opieka kierownika projektu na każdym etapie realizacji prac.
  • Doradztwo i konsultacje SEO – odpowiadamy na pytania, podajemy przykłady, opisujemy szczegółowo działające w nich mechanizmy. Wskazujemy dobre praktyki, warte rozpatrzenia przy realizowaniu działań marketingu internetowego.
  • Przejrzystość działań – prowadzenie projektu z zastosowaniem profesjonalnego oprogramowania do zarządzania dostępnego do wglądu dla Klienta na każdym etapie projektu.
  • Sprawna współpraca zdalna – możliwość swobodnego i wygodnego, zdalnego śledzenia, testowania i zatwierdzania wykonanych prac oraz zgłaszania uwag/poprawek/zmian.

Zespół projektowy, czyli kto odpowiada za pozycjonowanie stron internetowych

W realizację procesu pozycjonowania stron zaangażowane są osoby o różnych specjalnościach i mające wiedzę z różnorodnych dziedzin. Pozycjonowanie stron internetowych jest realizowane przez zespół składający się z:

  • kierownika projektu,
  • specjalisty(ów) ds. SEO,
  • copywritera(ów),
  • web developera(ów),
  • content developera(ów).
Wybierz kompetencje

Planujesz budowę strony internetowej?

Potrzebujesz projektu identyfikacji wizualnej?

koszt strony www

Przyślij brief, przygotujemy ofertę

Strona korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką Prywatności.