Zarządzanie promocjami w sklepie internetowym WooCommerce

Promocje dla zamówień oparte na wartości koszyka, kategoriach produktów, historii zamówień klienta. Promocja dla ról i grup klientów. Promocje dla kategorii oparte na wartości produktów w kategorii lub ilości pozycji w koszyku. Promocje dla dowolnego produktu. 

Rodzaje promocji, które można przeprowadzić w sklepie

  • Rabaty kwotowe i procentowe oraz stała cena.
  • Rabaty dla wybranych kategorii.
  • Rabaty dla wybranych ról lub grup użytkowników.
  • Rabaty dla wybranych produktów lub ich wariantów.
  • Promocje na podstawie wartości koszyka, kategorii, historii zakupów użytkownika.
  • Promocje kup X sztuk produktu, aby otrzymać rabat na Y sztuk tego produktu.
  • Promocje kup X sztuk i otrzymaj Y za darmo.
  • Promocje kup produkt z wybranej kategorii, aby otrzymać rabat na produkt z tej samej lub innej kategorii.

Przykłady promocji dla produktów

Promocje można tworzyć na poziomie każdego produktu i/lub wariantu produktu.

  • Kup jeden T-shirt, drugi otrzymasz gratis.
  • Kup produkt z kategorii laptopy, torbę do laptopa kupisz za 50% ceny.
  • Kup 5 kubków, każdy następny otrzymasz ze zniżką 20%.
  • Za każde 3 kupione piłki, jedną otrzymasz gratis.

Przykłady promocji dla zamówień

  • Jeśli suma zamówienia wynosi co najmniej 100 zł, klient otrzyma 10% rabatu.
  • Jeśli suma zamówienia wynosi od 100 do 200 zł, klient otrzyma 15 zł zniżki, a jeśli pomiędzy 200 a 400 zł to otrzyma 25 zł zniżki.
  • Jeśli suma zamówienia w kategorii laptopy wynosi co najmniej 2000 zł, klient otrzyma 20% rabatu na dowolne produkty z kategorii akcesoria do laptopów.

Przykłady promocji dla zamówień oparte na historii zakupów klienta

  • Jeśli klient wydał co najmniej 500 zł w ostatnim roku, otrzyma 10% rabatu.
  • Jeśli klient wydał co najmniej 250 zł w tym miesiącu, otrzyma 10 zł zniżki.
  • Jeśli klient wydał pomiędzy 300 a 500 zł przez ostatnie 100 dni, otrzyma 5% rabatu, a jeśli pomiędzy 500 a 700 zł to otrzyma 10% rabatu.

Przykłady promocji dla kategorii

  • 15% rabatu na wszystkie akcesoria do piłki nożnej (np. z okazji rozpoczęcia się mistrzostw w piłce nożnej można błyskawicznie przecenić wszystkie produkty z wybranej kategorii).
  • 10% rabatu na dowolny produkt z kategorii karty pamięci, jeśli klient kupi aparat fotograficzny.
  • 10 zł zniżki na wszystkie produkty z kategorii książki kryminalne, jeśli klient kupi co najmniej 5 książek z tej kategorii.

Przykłady promocji dla ról lub grup użytkowników

  • 10% rabatu dla wszystkich pracowników sklepu (użytkownik musi mieć przypisaną rolę Kierownik sklepu lub stworzoną osobną rolę dla pracowników).
  • 5 zł zniżki dla subskrybentów newslettera (wymaga stworzenia np. grupy Newsletter oraz przypisania do niej użytkownika).
  • 5% rabatu dla wszystkich zarejestrowanych klientów (np. na urodziny sklepu można błyskawicznie przecenić wszystkie produkty dla wszystkich obecnych klientów).

 

Planujesz budowę strony internetowej?

Potrzebujesz projektu identyfikacji wizualnej?

koszt strony www

Przyślij brief, przygotujemy ofertę