Cross selling w sklepie internetowym

Zwiększenie średniej wartość koszyka, bez dodatkowych nakładów na reklamę za pomocą cross-sellingu.

Zalety modułu cross-sellingu

  • Sekcja cross-sellingu pokazana w widocznym miejscu na stronie produktu.
  • Możliwość udzielania rabatu na produkty z sekcji cross-selingowej.
  • Dodawanie produktów do koszyka jednym kliknięciem.

Cross-selling to sposób prezentacji dodatkowych produktów uzupełniających produkt główny. Kluczem do efektywnego zwiększenia wartości koszyka jest odpowiednie połączenie produktów.

Zwiększenie sprzedaży w sklepie WooCommerce

Wykorzystanie cross-sellingu do zwiększenia sprzedaży to po prostu zaproponowanie klientom dodatkowych produktów podczas zakupów. Można także tworzyć atrakcyjne rabaty na zakup produktów w zestawie.

Przykłady konfiguracji Quick Cross-Sells WooCommerce

Sprzedając telefon komórkowy dodaj do sekcji Quick Cross-Sells:

  • kartę pamięci
  • ładowarkę do samochodu
  • szkło ochronne na ekran

W skrócie, wszystko to, co może okazać się przydatne razem z nowym telefonem. Proponując produkty w sekcji Quick Cross-Sells (widok poniżej) sprawiamy, że klienci kupią w sklepie więcej mimo, że na początku byli zainteresowani tylko głównym produktem.

cross selling kup akcesoria

Okazyjne zestawy sprzedają więcej w jednym zamówieniu

Dobierając produkty do sekcji Quick Cross-Sells WooCommerce podsuwamy klientom pomysły na dodatkowe akcesoria lub uzupełnienie możliwości produktu głównego.
Np. sprzedając zabawkę, możemy zaproponować do niej baterie, a telefon oferować z dodatkową kartą pamięci.

Rabat na produkty Quick Cross-Sells WooCommerce kupowane razem z głównym produktem

Za pomocą Quick Cross-Sells WooCommerce możena skonfigurować rabat kwotowy lub procentowy na produkt z sekcji.

cross selling rabaty

Jeśli nie chcemy oferować rabatu, możemy sprzedawać produkty po ich normalnej cenie.
Rabat, który zostanie przyznany na produkty z sekcji Quick Cross-Sells widoczny jest już na stronie produktu. Dodatkowo jest on wyświetlany również na stronie Koszyka.

Popularne scenariusze promocji

  • Kup buty X, a na skarpetki Y i/lub Z dostaniesz rabat -50%.
  • Jako właściciel sklepu dodajesz w sekcji QCS butów X konkretne skarpetki Y i Z.
    Klient na stronie butów X, decyduje, które skarpetki ( tylko Y, tylko Z, oba Y i Z lub żadne) doda do koszyka razem z butami X.
  • Kup tego laptopa X, a tę torbę Y kupisz z rabatem 100 zł.
  • Jako właściciel sklepu dodajesz w sekcji QCS laptopa X konkretną torbę Y.
    Klient na stronie laptopa X, decyduje, czy chce go kupić razem z torbą Y, czy nie.
  • Kup makaron X i dokup sos do spagetti Y.
    Jako właściciel sklepu dodajesz w sekcji QCS makaronu X konkretny sos Y.
    Klient na stronie makaronu X, decyduje, czy chce go kupić razem z sosem Y, czy nie.

Dostosowanie tytułu sekcji według potrzeb

Tytuł sekcji Quick Cross-Sells WooCommerce pozwala na wpisanie komunikatu dostosowanego do sytuacji.
Można swobodnie ustawić wspólny tytuł dla wszystkich produktów lub dla każdego z osobna.

Można dodawać dodatkowe wezwanie do działania (CTA) dla każdego z produktów skonfigurowanych w sekcji Quick Cross-Sells WooCommerce
Dodatkowy nagłówek z wezwaniem do działania może wzmocnić przekaz marketingowy lub wytłumaczyć, dlaczego warto dokupić także ten produkt.

Przykład na stronie produktu:

cross selling kup razem

Planujesz budowę strony internetowej?

Potrzebujesz projektu identyfikacji wizualnej?

koszt strony www

Przyślij brief, przygotujemy ofertę

Strona korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką Prywatności.